Usporedba i vrednovanje alkoholnih pića


Marko Kovač, "Usporedba i vrednovanje alkoholnih pića" 17. veljače 2010.

• Svako piće se klasificira na vrijednost “u” (što znači “uredu”), prema tome:
o 1 u = 2 litre piva (4 pive od 0,5l) = 1 litra vina = 0,3 l žestokog (cca 40%)
• Klasifikacija je napravljena metodama vlastitog iskustva i u razgovoru sa prijateljima s kojima sam gradio iskustvo u ispijanju nabrojenog pića (školska godina 2004./2005.)
o Objašnjenje: «za vrijeme srednje škole, nakon što sam postao punoljetan (kad sam počeo pit, hahahaha), napio bih se od 4 pive ili od 1 litre vina ukoliko bih vino pio. 1 litra žestokog pića je dovoljna za 3 osobe, pa je prema tome 1 u = 4 pive = 1 litra vina = 0,33 l žestokog pića


• Danas za jednu noć tulumarenja, osoba PROSJEČNO popije 6 piva (u stvarnosti neko popije 4 piva a druga osoba popije 8 piva, zajedno su popili 6 pivi po glavi)
• Prema navedenom za noć tulumarenja se prosječno konzumira 1,5 u (uredu) alkoholnog pića što znači (6 piva = 1,5 l vina = 0,45 l žestice)

• Hipoteza je napravljena unutar cca 10 minuta, mjerna jedinica "u" (uredu) je izvorna ideja autora, a označava stanje potrebno za sigurnu zabavu i opuštenost iliti stanje kad si "uredu". Također se poklapa sa engleskom riječi "universal" što bi se moglo prevesti kao univerzalna jednica za jakost alkoholnog pića

Autor ove hipoteze je Marko Kovač (DG-lik)

pošto su me proglasili najvećim pijancem moral sam to opravdat! (they prononced me "biggest drinkin person" on congress so I have to prove it)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vila Velebita - tekst pjesme

Tour de Balkan - Dođi u Grčku!!!

Pivo - Božji blagoslov i eliksir života!