ISPRIKA!!!

Prije pola godine, točnije 26. ožujka 2012. sam diplomirao i postao magistar geografije, točnije Geoekolog! Evo sada nakon pola godine želim se ispričati za svoje polugodišnje ponašanje.
Ova isprika prije svega se odnosi na moje roditelje, brata, te ostatak familije na čijoj jednoj sisi živim. Nisam na obe! Ipak povremeno nešto sam zaradim honorarno!
Ispričavam se što nisam otišao na burzu, žao mi je što ne radim, već uživam! Ali evo u zadnjih doma sam bio oko mjesec i pol. Tako da nisam baš dangubio skoro 200 dana!!!
Nakon Uskrsa sam otišao na putovanje do Estonije...

 Tamo sam dobio suvenir kojeg ću vjerojatno, ukoliko ne obolim od Alzheimera, sječati do kraja života. Taj suvenir je ožiljak iznad desnog oka, kojeg sam dobio u Vilniusu, glavnom gradu jedne jako lijepe države na sjeveru, Litva. Iako bi nekima to bila loša uspomena na taj grad, ja bih ponovno posjetio Vilnius, te jedva čekam da me put odvede u te krajeve ponovo! U odnosu na Estoniju i Latviju, Litva je ostala u vrhunskom svjetlu unatoč ožiljku za cijeli život!


Nakon 20ak dana izbivanja na putovanju do Estonije i natrag autom, guzica mi nije dala mira pa sam se zaletio na još tjedan dana u Srbiju, na još jedan EGEA studentski kongres! Nisam požalio jer je bilo vrhunski kao što to inače biva. Upoznao sam nove ljude, vidio nove krajeve, ali najvažnije je što sam dodatno ojačao prijateljstva sa starim kompanjonima i curkama.


Noćni program je bio vrhunski a najljepše mi je bilo što sam krenuo dan ranije, zbog džabe prijevoza do Beograda (HVALA Danilo), te sam došao na mjesto kongresa u Nacionalni park Tara (planina u Srbiji, a ne rijeka u Crnoj Gori). Navečer sam se najugodnije iznenadio jer je tu noć bila prikazana tradicionalna srpska Slava! To je savršenstvo, a trubači su digli večer na jednu uzvišenu razinu koja je usporediva s najjačim delirijima i ekstazama... nemam pojma kako reći to veselje i ludu nabrijanu energiju na feštanje!!!


Nakon tog jednomjesečnog izbivanja iz Lijepe Naše i rodnog mi grada Zagreba, mislio sam nešto delati po pitanju zaposlenja. MOŠŠŠ MISLIT!!! Jer normalna sam racionalna osoba, koja jednostavno razmišlja i došao sam do zaključka da ću tek u rujnu tražiti ozbiljno posao, jer ako nađem posao nemrem na MORE!!! A tko je vidio raditi ljeti! Osim toga, imao sam u planu sa prijateljem i kolegom Šimom Sušićem (Masterchef) odveslati do svih naseljenih otoka Republike Hrvatske. Obzirom da krećemo početkom srpnja, znači da sam u Zagrebu cijeli lipanj slobodan, da nabavim što više para za ljeto i tak...
Pa sam dva-tri tjedna vodio osnovnoškolske izlete po Hrvatskoj, jer sam inače turistički pratitelj pa sam tu honorarno zaradio jednu pristojnu svotu para. Onda je došao kraj lipnja i ozbiljne pripreme za Otočnu Odiseju 2012! Tako smo onda nas dvojica krenuli 3.7.2012. veslati, te smo odveslali do svih 47 naseljenih otoka! Bilo je vrhunski, te se možemo sada pohvaliti tim nesvakidašnjim pothvatom, a mislim da smo za sada jedini na svijetu koji su to učinili, obzirom da je ideja bila naša, a vjerojatno nitko u Hrvatskoj nije išao veslati baš do svih naseljenih otoka u komadu!


 18.8.2012. smo završili s Otočnom Odisejom 2012. ali ne sa ljetovanjem... pa sam uobičajeno otišao na Lastovo, onda u Hercegovinu, pa doma u Zagreb sam došao 9.9.2012. U svojih nepunih 26 godina nisam duže izbivao iz Zagreba, a to je bilo 74 dana (koja simbolika, a 47 dana smo veslali Otočnu Odiseju). Počeo sam ponovno na nagovor frendova i suigrača trenirati veliki nogomet u Savi Jakuševec, da bi nakon tjedan dana u 3. minuti bio ozljeđen. Uganuo sam zglob, istegnuo tetive, ali ništa nije bilo strgano, no morao sam mirovati doma dobrih tjedan dana, dok nisam ponovno počeo hodati normalnije i samostalno bez štaka i sl. Evo sada je prošao još jedan tjedan, te nakon nepuna tri tjedna (točnije 19 dana) odlazim ponovno na PUT!!!
Ispričavam se svima koji misle da sam dužan to učiniti, ali sada moram ići na Tour de Balkan! Tako da sljedećih 14 dana idem posjetiti Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju, Kosovo, Makedoniju, Grčku, Bugarsku, Srbiju i natrag u RH! Mama me pitala odakle mi pare... iskreno neznam ni ja... ali imam dobre prijatelje koji su mi posudili kintu, pa tako zadužen idem na put... jbg... nemreš bez para!


Zašto idem? Pa ustvari radi Balkanijade 2012! To je EGEA studentski seminar, ali samo za studente geografije iz bivše Jugoslavije! Nastalo je zbog separacije nas, strancima "balkanaca" (bivših jugoslavena), u odnosu na strance, na međunarodnim kongresima. U Srbiji na Euromed 2009 ili 2008, je bilo jako puno nas (bez mene) "domaćih", pa je službeni jezik engleski bio samo za službeni program, dok bi u slobodnoj priči se čuo nonstop srpski i hrvatski jezik. Onda su se našli neki pametni stranci i žalili se na naš jezik, kako se mi četiri naroda možemo sporazumjevati, a svako priča svoj jezik!
Zato sam ja, Kovač, organizirao 2009. godine na Lastovu prvu Balkanijadu, koja se službeno zvala CROWEEK, obzirom da riječ Balkanijada nije baš zvučna u hrvatskim institucijama i potencijalnim sponzorima! Svejedno smo uspili okupiti 21 studenta iz exYU.
Godinu dana poslije EGEA Ljubljana je organizirala u Kranjskoj Gori, zatim 2011. u Ovčarsko-kablarskoj klisuri su organizirali studenti EGEA Beograda. Sada za tjedan dana održat će se četvrta Balkanijada, koju organiziraju studenti geografije iz Skopja (EGEA Skopje) unutar Nacionalnog Parka Pelister.

Bio sam na sve tri dosadašnje Balkanijade, ovo je sada četvrta, a sljedeće godine bi trebali ponovno zagrebčani organizirati jer je kružni sistem organiziranja, a trenutno nema EGEA-e unutar Crne Gore, te Bosne i Hercegovine.
Osim toga, da prođem sve četiri Balkanijade, prvi put ću posjetiti sve gore navedene države osim BiH i Srbije, tako da ću ovim putovanjem upotpuniti listu država iz ovog dijela Europe, koje sam posjetio, te Žuju popio u istima :)
Tako da evo ljudi, nadam se da prihvaćate moju ispriku, te sada nakon ručka krećem za pola sata na TOUR DE BALKAN!!!
P.S. Pokušat ću što ćešće objavljivati izvještaje s pojedinih dana ili država, tako da ako vam je dosadno ili vam je zanimljivo čitati moj blog... STAY TUNED!!!

Hmmm... kako bi to išlo na hrvatski?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vila Velebita - tekst pjesme

Tour de Balkan - Dođi u Grčku!!!

Pivo - Božji blagoslov i eliksir života!