2012 - Auf Wiedersehen

Ode još jedna kalendarska godina. Večeras je naravno najjača noć za feštu, ali za ljude općenito. Danas se svi smiju napiti i prepričavati to sljedećih mjesec dana, dok studenti (moj slučaj Geografije) se napijaju skoro 365 dana u godini, tako da je nama ovo većinom muka. Zašto muka? Zato kaj bi večeras trebalo biti vrhunski, bolje nego kaj je bilo Litvi, Latviji, Srbiji, Makedoniji, Zagrebu, na moru itd. Nekada ispadne odlično a nekada jednostavno još samo jedna pijanka u životu!

Na današnji dan (31.12.) uvijek analiziram što sam ove godine napravio. Kako mi je prošla ova godina? Svake godine se sjetim samo lijepih stvari radi kojih sam sretan i ponosan na sebe. Kada vidim što sam sve doživio i napravio kažem si da bar bude tako dobra i sljedeća godina, iako sam skeptičan jer sumnjam da može biti jače!


No uvijek se nekako dogodi da je svaka sljedeća godina bolja! Što sam napravio u 2012? PUNO!!! Najdosadnije je bilo u prvom kvartalu 2012. kada sam većinom čekao obranu Diplomskog rada, te povremeno prepravljao isti. Znači u ožujku 2012. sam postao Magistar geografije što je velika stvar iako sada otpuhujem zrak... Onda je krenulo sa puno zanimljivijim iskustvima. Nakon Uskrsa (početak travnja) sam otišao s tri prijatelja (Silvač, Šime i Luks) na 20dnevno putovanje autom do Tallinna i natrag.

U tih 20 dana smo prošli kroz Mađarsku, Slovačku, Poljsku, Litvu, Latviju, Estoniju pa natrag. Nažalost nismo uspili uletiti u Kaliningradsku oblast zbog vize, ali budemo drugi put! Ne samo da smo prošli kroz te zemlje nego smo ih totalno, kvalitetno doživili s vrhuncem (4. dan putovanja) u Vilniusu gdje sam dobio po piksari suvenir for life.

Prometni kolaps u centru Budimpešte, PES2012 u hotelskoj sobi u Prešovu uz noćni (muški) program na televiziji sa domaćim curama. Noć poslije u poljskoj nabacivanje punašnijih djevojaka, što ispada po kasnijim pričama nekakve drolje, što je kao poznato za Bialystok. Jooooj... sad sam se sjetio najružnije kurve uz cestu!!! Znači prije tog poljskog grada, nedaleko od granice s Bjelorusijom u šumi neke ženske stoje. Jedna od njih je toliko gadna da je Silvač za volanom skoro namjerno skrenuo u drvo kako bi izbrisali tu sliku iz glave. Prljava, neuredna, neoprana, krezuba ciganka loše obućena i ružna u PM... pa ko to plaća buraz... pa ona je ta kaj treba platiti da ju neko kresne. Tri dana konstantnog opijanja i klopanja u Vilniusu, guštanje u Tallinnu i Čudskom jezeru, dernečenje pet dana u komadu u Latviji sa 50ak studenata geografije iz Europe, zatim laganini feštanje u Poljskoj, te savršeni posljednji obrok u Banskoj Bistrici (Slovačka).


Samo dva dana kasnije otišao sam u Srbiju i izbivao iz Zagreba skoro 10 dana. Nedugo nakon krenula je Otočna Odiseja 2012. Početak listopada Balkan tour, pa onda Fešta povodom diplome, zatim fešte sa geografima, rođendan, Božić i kraj je godine!

Kada zbrojim sva ta putovanja, mislim da me nije bilo (nisam spavao) u Zagrebu preko 130 dana u godini. Ovu godina je definitivno označena završetkom 5-godišnjeg studija Geografije, putovanje autom do Estonije, kupanje u Egejskom moru i Ohridskom jezeru u listopadu, te najvažnije veslanje do svih naseljenih otoka Hrvatske (Otočna Odiseja 2012).


Ovih dana često vas neko upita "Di ćeš za Novu?". Mene također pitaju ali ja odgovor na to neznam. Bilo je svakakvih dočeka Nove Godine. U osmom osnovne sam se toliko iznapijao s ekipom iz razreda da su moji starci ispaštali jer sam cijeli sljedeći dan rigao. Srednjoškolski dočeci su bili također popračeni promilima, ali to su bili masovni kućni tulumi gdje je domaćin sigurno naučio lekciju da doma NE RADIŠ novogodišnji tulum za više od 30 srednjoškolaca!!! Šta se sve tamo razbilo jedne godine... uff... to su stol i stolice letili kroz prozor, ma KAOOOSSS!!!

Počevši studirati sam novogodišnje tulume sam provodio sa ekipom iz srednje na tulumima oko 20ak ljudi kod nekoga doma. Većinom su bili parovi tako da se nije razbijalo već samo pilo mnogo i družilo uz neku društvenu igru poput karaoka i slično. Takvim dočecima ću se vjerojatno vratiti kada budem imao curu!

Prije dve godine sam Novu godinu dočekao u jednoj selendari (samo jedan dućan), 20 kilometara južno od Kieva u Ukrajini! Vrhunsko novogodišnje putovanje, iako je najveći show bio u Lavovu (Lviv) par dana kasnije. Prošle godine nisam znao di ću pa sam smislio da prođem 24 lokacije, 24 prijatelja u 24 sata uz minimalno 24 pića. Naravno da sam uspio!!! Ja sam Marko Kovač, sve se može kad se hoće!!!

Ove godine??? Odlučio sam neplanirati ništa, da vidimo kaj će biti. Nemam očekivanja, tako da može samo ići na bolje. Baš sam se jučer navečer dogovorio s ekipom da ćemo biti u stanu od frendice nas pet. Tamo ćemo se podmazati pa ćemo dalje negdje van, pa šta bude neka bude!

Nadam se da ćete vi nakon ovog teksta također razmisliti o svom ponašanju u 2012. godini te zaključiti kakva je bila, te razmisliti o ponašanju u budućnosti. Kakva god vam je bila godina budite ponosni na sebee jer biti živ i zdrav je koliko god otrcano zvuči najvažnije. Posao i pare će već doć... Novogodišnje odluke su fora, koliko god bilo blesavo od sutra budem ovo i ono, ali nije loše započeti nešto od Nove godine. Ja sam odlučio da ću manje ljenčariti i krasti Bogu dane! Nemojte se odricati stvari već se motivirajte delati kaj delate ili nešto dodatno!

Želim Vam noćas vrhunsku zabavu! Curama da budu ljepše nego što im ogledalo to kaže, a muškima što više promila kako bi to stvarno vidili!


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Vila Velebita - tekst pjesme

Tour de Balkan - Dođi u Grčku!!!

Pivo - Božji blagoslov i eliksir života!