Rigoletto!!! - kako zaustaviti riganje!



Jučer u ovo vrijeme (ponedjeljak, 12:16) sam se probudio nakon dva dana odličnog, ali prekomjernog ispijanja alkoholnih pića. Probudio sam se suhih usta (čitaj dehidriran), te gladan, ali nisam bio jedini jer svi troje smo bili u relativno istom stanju.

Nakon pola sata popio sam čaj od mente, popio sam još vode, pa sam odlučio otići popiti pivu jer sam imao pretrebu za istom. Nakon dugonoćnih derneka uvijek volim ujutro popiti pivo jer me vrati na jučerašnje blaže stanje, ali onda treba prestat pit, te jačina mamurluka je svedena na minimum.
Pio sam pivu, ali nije mi popravila onaj grozan osječaj, nemoćnosti koji me natjerao da odem po pivu. Nakon pola sata, ukupno dva sata nakon buđenja, totalno ne planirano dogodilo se RIGOLETTO!!!

Nisam mogao zaustaviti niti zadržati tu groznu mješavinu koju je moj želudac odlučio izbaciti. Tako da sam uneredio put do WC-a kod frenda u stanu, ali srećom nisam ništa jeo 24 sata pa je to sve bilo tekuće strukture. U sljedećih sat i pol kod prijatelja sam odlučio popiti pivu do kraja, kako bih utvrdio da li sam "otrovao" želudac ili je riganje bilo samo jednokratno. Nije bilo jednokratno već sam ovaj put na vrijeme otišao u WC. Pivo sam popio do kraja, ali sam ga jednako izbacio iz svog tijela u školjku.

Sada sam dobio potvrdu ili dijagnozu svog trenutnog zdrastvenog stanja. To je takozvano "trovanje" želudca, kada jednostavno izrigate sve što unesete u svoje tijelo, tekuće i kruto. Ipak postoji hrana i piće koje neće biti izbačeno iz tijela ukoliko ga pravilno konzumirate! Još davne 2004. godine mama me je naučila taj lijek, koji je uvijek bio uspješan, pa tako ću ga primjeniti sada! Ostao sam bez kune, pa mi je prijatelj Mašić kupio dvopek/prepečenac i pola litre Coca Cole.
Ukoliko se čudite Coca Coli, nemojte jer to piće je odlično kada se "otruje" želudac. Mogli bi reći da se otrov otrovom ubija! No šalu na stranu, kako funkcionira spomenuti lijek? Kiselina u želudcu je vrlo aktivna te istu treba nekako zaustaviti po strani njene prejake aktivnosti. Zato jedem prepečenac (dvopek) koji je izuzetno suh, te suši pokvareni želudac.

Tokom žvakanja dvopeka uživate što možete nešto jesti a da ga ne izbacite uskoro van probavnog sistema, kroz isti smjer ulaska. Osim dvopeka eventualno bi mogli probati sa štapićima te sličnim vrlo suhim proizvodima. Ja koristim prepečenac jer sam ga već nekoliko puta provjerio na vlastitom želudcu! Tokom žvakanja svakih 60 sekundi (prosječno) popijete gutljaj Cole. Nije nužno svakih 60 sekundi, možete i rijeđe, ali bitno je da vam se usta osuše, te jednostavno morate smočiti grlo jer niste u mogućnosti progutati prožvakano koliko je osušena usna šupljina i grlo. Znači vrlo jednostavan recept: žvakati prepečenac dok se usta ne osuše, zatim popiti MALI gutljaj Cole, tek toliko da se suha usta smoče, pa isti proces ponavljati do daljnjeg!

Koliko dugo traje ovo liječenje? U prosjeku sat i pol, dva! Količinski vam to bude, oko 10-ak komada prepečenaca iliti malo manje od polovice pakiranja, te 2-3 dcl Coca Cole. Nakon sat i pol žvakanja prepečenca, slobodno možete riskirati i popiti ostatak Coca Cole normalnije te viditi jeste li uspijeli ozdraviti želudac!!! Ovo je provjerena metoda liječenja sebe, kada neprestano rigate!

Inače postoje dvije vrste riganja iz mog iskustva. Prvo riganje rezultat je "trovanja želudca" , a drugo je "prolivena čaša". Ovo prvo riganje sam gore već objasnio te je tada potrebno liječenje na gore naveden način te se smatra ozbiljnim zajebom kada se jednostavno na neko vrijeme prestat piti alkohol, te zapitati gdje si pogriješio i da takvo ponašanje se ne bi smjelo događati!

"Prolivena čaša" riganje je blaži oblik riganja koje nije potrebno liječiti već se može nastaviti piti alkohol dalje ali malo sporije nego što se to činilo do proljevanja čaše! Znači ovaj oblik se događa kada jako brzo pijete pivo, vino, rakiju... te vaše tijelo ne može izdržati unesenu količinu spomenutog pića te ga refleksno izbacuje zbog prekomjerne količine ili kao da se čaša prolila u koju ste nalivali neko piće.

Primjer: ispijanje čiste prave rakije ili vodke ili tako nešto žestoko, npr. 5-6 komada jedna za drugom, uz cijelodnevno ispijanje piva, gemišta ili nečeg lakšeg i jednostavno vam se digne želudac i zrigate se iako se normalno osječate i možete nastaviti pit pivo, gemišt ili tako nešto što ste pili inače.
Možda je najbolji primjer kada recimo pijete 4 pive (po pola litre) unutar 40 minuta, onda u jednom trenu nakon te četvrte osjetite dizanje želudca ali također su vam usta čudnija nego inače te onda slinu gutate uz koncentaciju da se ne zrigate. Taj proces traje otprilike minutu, dok ne progutate dovoljno sline i ne podrignete pa poslije možete nastaviti skroz normalno piti kao da nije došlo do te maloprije skoro prolivene čaše (točnije želudca)!

Nadam se da vam se ovaj tekst svidio, te da ste nešto naučili! Ne želim da itko od Vas riga, ali ako se slučajno nekome dogodi, probajte se sjetiti ovih tekstova te viditi da li sam bio u pravu prema svojim vlastitim istraživanjima na samom sebi!!!

P.S. Svima poznata pjesma Hladnog Piva za bolji osječaj nakon ovog čitanja http://www.youtube.com/watch?v=9fIcIr-JYzQ

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Vila Velebita - tekst pjesme

Tour de Balkan - Dođi u Grčku!!!

Pivo - Božji blagoslov i eliksir života!